Layihə rəhbəri Təranə Nuriyeva: "İncəsənət və texnologiyanı birləşdirərək şagirdlərə “animasiya”nı təqdim edirik."
Təhsildə inkişaf və
innovasiyalar üzrə 5-ci qrant müsabiqəsinin fərdi kateqoriya üzrə qalib
layihəsi olan " Mənim animasiyam" dərnəyidir. Layihə rəhbəri Təranə
Nuriyevanın layihə haqqında fikirlərini sizlərə təqdim edirik:
Belə bir layihənin rəhbəri
olmaq təbii ki, sevindirici bir haldır. Belə bir layihəni reallaşdırmaqda mənə dəstək
olan Təhsil Nazirliyinə və Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə qrant
müsabiqəsinin təşkilatçılarına xüsusi təşəkkürümü bildirirəm.
Yeni nəslin böyüdüyü dövr
texnologiya əsridir. Texnologiyası özünü təsəvvür edə bilməyən bir nəsil ilə
yaşayırıq. XXI əsrin tələbi olan “texnoloji əyləncələr” uşaqlarda diqqət
yayınıqlığına, özünəqapanmağa, özgüvən əksikliyinə və yaradıcı təfəkkürün
ləngiməsinə gətirib çıxarır. Lakin biz böyüklər nə etsək də uşaqlarımızı bu
“texnoloji əyləncələrdən” təcrid edə
bilmərik. Çünki dövr, zaman bunu bizdən tələb edir.
Diqqət yayınıqlığı
nəticəsində ibtidai sinif şagirdləri beyinlərində qurduqları fikirlərə
fokuslanıb izah edə bilmirlər. Diqqət yayınıqlığı kreativ düşüncəni, analitik
düşüncəni, göz və əlin bir- biri ilə koordinasiyasını ləngidir. Konsentrasiyanı
gücləndirəcək ən yaxşı metod xırda detallarla işləməkdir. Çünki şagird bu zaman
diqqətini cəmləməyə məcbur olur. Digər bir məsələ isə ibtidai sinif
şagirdlərində özünəqapanıqlığın çox olmasıdır. Nəzərə alsaq ki, müasir dövr
uşaqları ev şəraitində kompüterdə müxtəlif proqramlarla vaxt keçirirlər, bu
qaçınılmazdır. Nəticədə isə bu yaş qrupundakı uşaqlarda özgüvən əksikliyi
yaranır. Araşdırmalara əsasən özgüvən əksikliyini 2 şəkildə aradan qaldırmaq
olur. Bunlardan biri idman, digəri incəsənətlə məşğul olmaqdır.
Biz isə incəsənət və
texnologiyanı birləşdirərək şagirdlərə “animasiya”nı təqdim edirik. 9-10 yaş
qrupuna aid olan şagirdlər öz gördüklərini eləcə də görmək istədiklərini
animasiya şəklində hazırlayırlar. Hazırladıqları məhsul onların yaratdığı
orjinal məhsul olur. Nəticədə şagirdlərdə özgüvən problemi aradan qalxmış olur.
Eyni zamanda şagirdlər animasiyanı yaradarkən kreativ şəkildə düşünməli
olurlar. Bu da onlarda kreativ və analitik düşünməyə gətirib çıxarır. İkinci
bir tərəfdən isə şagird öz düzəltdiyi animasiyanı ətrafdakı insanlara izah
edərkən əlaqə, ünsiyyət qurmalı olur bu isə onun nitqini inkişaf elətdirir.
Qeyd edək ki, layihə 15
sentyabrdan icra olunmağa başlamışdır. Oktyabr ayının ilk həftəsindən dərslər
başlamış, həftədə 1 dəfə 2 qrupa bölünərək
icra olunur.