Layihə əsaslı təlim dövrümüzün tələbidir
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə keçirilən V qrant müsabiqəsinin
qalibi olmuş “İngilis
dilini layihə əsaslı təlimlə öyrədək”
layihəsi çərçivəsində təlimlər davam edir. Layihə haqqında Bərdə şəhər
Milli Qəhrəman EIgiz Kərimov adına 4 nömrəli tam orta məktəbin
direktoru Tofiqə Məmmədova öz fikirlərini bölüşüb.
Təhsil Nazirliyinin apardığı islahatın əsas
məqsədi, ana xətti təlim prosesində şagird təfəkkürünün
inkişafı üçün ona bilik ötürməyi yox, bilik qazanmaq üçün
şərait yaratmaqdır və şagirdlərin
bu istiqamətdə daha keyfiyyətli təhsil
almalarına töhvə verməkdir. Hazırda yetişməkdə
olan nəsli müstəqil həyata hazırlamaq şəxsiyyətyönümlü
təhsilin əsas məqsədi olduğundan şagirdlərin şəxsiyyət
kimi formalaşmasında onların real həyata hazırlanması mühüm
amildir. Bu amillər şagirdlərdən komanda işi, problem həll etmə,
araşdırma,məlumat toplama, vaxtın idarəedilməsi,
məlumatların sintezi, yüksək texnoloji vasitələrdən
istifadə bacarıqlarına sahib olmağı tələb
edir. Layihə əsaslı təlim bu əsasda başlıca zəmindir. Bu bacarıqların
birləşməsi ilə şagirdlər bacarıqlı bir müəllim tərəfindən rəhbərlik
və təlimat alaraq öyrənmə
proseslərinin “ direktoru” və “meneceri” olurlar.
Layihə işinin ən böyük üstünlüklərindən
biri məktəbi real həyata daha çox bənzətməsidir. Layihə zamanı
şagirdlər gerçək bir mövzunu dərindən
araşdırırlar. Bu isə öz növbəsində fəal təlim metodlarından istifadə etməklə, şagirdlərin
idrak fəallığının artırırılmasını, onları düşündürməyə, müstəqil
qərarlar çıxarmağa yönəltməyi
zəruri edir.
Müasir dövrdə Azərbaycan
təhsilinin qarşımıza qoyduğu məqsəd
XXI əsrin tələblərinə cavab verən və XXI əsr bacarıqlarına 1.Tənqidi düşünmə və
problemin həlli; 2.Yaradıcılıq və innovasiya; 3.Əməkdaşlıq,
komanda işi və liderlik; 4.Mədəniyyətlərarası
anlaşma; 5.Ünsiyyət və
media savadlılığı;
6.Hesablama və İKT texnologiyasına yiyələnmiş,
mənəvi dəyərləri özündə birləşdirən, təhsildə aldığı bacarıqları həyatda tətbiq
etməyi bacaran şəxsiyyətlər
yetişdirməkdir. (PBL) Layihə əsaslı
təlim şagirdlərin biliklərə əsaslanan,
yüksək texnoloji bir cəmiyyətdə yaşamaq
bacarıqlarını inkişaf etdirməsinə kömək
edir. Niyə məhz Layihə Əsaslı təlim? Çünki,
biz Layihə əsaslı bir dünyada
yaşayırıq. Layihə əsaslı təlim, şagirdlərə
real dünyada qarşılaşa biləcəkləri
problemlər və problemlər ətrafında qurulan layihələr
vasitəsilə bilik və bacarıqlarını inkişaf etdirmək imkanı vermək üçün
hazırlanmış bir təlim yanaşmasıdır. Və ya İsveçrə
Psixoloqu Jan Piajenin dediyi kimi “bilik təcrübənin
nəticəsidir”. Şagirdləri həyatda
uğur qazanmağa hazırlamaq istəyiriksə,
onları layihə əsaslı bir dünyaya hazırlamalıyıq. (PBL) Layihə əsaslı
təlim şagirdləri ömür boyu öyrənməyə təşviq
edir. PBL və texnologiyanın istifadəsi şagirdlərə, müəllimlərə və
idarəçilərə məktəb binasının kənarında olmaq üçün imkan
verir. Layihələr şagirdləri yeni bir məlumat bazasının qurucusu
edir və uşaqlara ömür boyu öyrənmələrini
idarə etməyi öyrədir. Belə şəxsiyyət tənqidi düşünməyi, fikir irəli
sürməyi, başqalarının fikrinə münasibət
bildirməyi, gördüyü işlərin nəticəsini
qiymətləndirməyi, qarşılaşdığı problemlərin optimal həllini
tapmağı bacarır, problemlərin həllində birgə fəaliyyət göstərməyi, kollektiv iş prosesində özünün və başqalarının
fəaliyyətini qiymətləndirməyi bacarır ki, bu da bugünkü təhsilimizin
qarşıya qoyduğu ən mühüm məqsəddir.
Bu gün Azərbaycanın dünyanın müxtəlif ölkələri
ilə biznes və təhsil əlaqələri geniş vüsət almışdır. İstənilən
sahədə uğur qazanmaq istəyən hər
bir azərbaycanlı bir və ya bir neçə
xarici dil bilməli, aşağıdakı bacarıqlara malik olmalıdır: planlaşdırma, tənqidi
düşünmə, yaradıcılıq , təqdimat bacarıqları,
mədəniyyətlərarası anlaşma, vizuallaşdırma və qərar
qəbuletmə ,texnologiyanın necə və nə
vaxt istifadə ediləcəyini bilmək . Bu bacarıqlara nail olmaq üçün, ingilis dilinin tədrisində
nailiyyətlər əldə etmək üçün biz layihə əsaslı
təlimlə ingilis dilini öyrədə
bilən müəllimlər hazırlamalıyıq.